English





Προϊόντα-Λύσεις
Προϊόντα
Microsoft Dynamics-NAV
Microsoft Dynamics NAV - InnovEra
Microsoft Dynamics-CRM
Pharma CRM Accelerator
Energy Dynamics Accelerator
Microsoft SharePoint
Office 365
WinEra ERP
Premium HRM
Premium HRM Μισθοδοσία
Academia Financials Έσοδα-Έξοδα
Academia Financials Γενική Λογιστική
Academia Financials Tax Professional
Academia Financials ΕΝΦΙΑ
DC Scan4you
DC Link4all
imeRetail
imePos
DC Hotel
DC Cloud
DC VPN
Business Analysis
Scribe Insight
Λύσεις Antivirus & Backup
Λύσεις
Μεγάλες Επιχειρήσεις & Οργανισμοί
Standard Business Solutions
Λογιστικά Γραφεία
Φαρμακευτικές Εταιρίες
Ενέργεια
Φιλοξενία - Εστίαση
Εμπορία Φυτοπροστατευτικών Προϊόντων
Εκπαιδευτήρια
Λύσεις Antivirus & Backup
Λογισμικό
ERP
CRM
Τυποποιημένη Επιχειρησιακή Διαχείριση
Ανθρώπινο Δυναμικό & Μισθοδοσία
Λογιστικές Εφαρμογές
Κλαδικές Εφαρμογές
Συνεργασία & Διαχείριση Περιεχομένου
Remote Access
Business Intelligence & Data Migration
Λύσεις Antivirus & Backup

Προϊόντα-Λύσεις  Προϊόντα  DC Hotel  DC Hotel | Πλεονεκτήματα



DC Hotel | Πλεονεκτήματα


Άμεση εγκατάσταση και λειτουργία, αυτόματη μετάπτωση δεδομένων

  • Άμεση εγκατάσταση και λειτουργία οποιαδήποτε χρονική στιγμή, χωρίς να χρειάζεται να διακοπεί η καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης.
  • Αυτόματη μετάπτωση δεδομένων από το αποσυρόμενο λογισμικό.


Ευελιξία και επεκτασιμότητα

  • Λύση σπονδυλωτά δομημένη, ανοικτή σε περαιτέρω επεκτάσεις με τη σταδιακή προσθήκη υποσυστημάτων και λειτουργιών, σύμφωνα με τις ανάγκες και την εξέλιξη της επιχείρησης.
  • Δυνατότητα απόλυτης προσαρμογής του συστήματος στις διαδικασίες και τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησης - εύκολα, γρήγορα και με χαμηλά κόστη.


Σύνδεση με το o
nline σύστημα κρατήσεων του ξενοδοχείου

  • Βασικό πλεονέκτημα του DC Hotel αποτελεί η δυνατότητα σύνδεσής του με το εκάστοτε σύστημα Online Κρατήσεων που η επιχείρηση ήδη χρησιμοποιεί, αυτοματοποιώντας και απλοποιώντας την όλη διαδικασία διαχείρισης των κρατήσεων.


Απεριόριστες δυνατότητες διαχείρισης

  • Παρακολούθηση απεριόριστου αριθμού ξενοδοχείων και ομίλων εταιρειών με ενοποίηση οικονομικών αποτελεσμάτων.
  • Παρακολούθηση πολλαπλών χρήσεων και τήρηση ιστορικότητας των στοιχείων.
  • Απεριόριστος αριθμός τύπων δωματίων και τύπων συμφωνίας.
  • Απεριόριστος αριθμός τιμοκαταλόγων, για την ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών κάθε χρονικής περιόδου και κάθε κατηγορίας πελάτη.
  • Υποστήριξη ελληνικών, αγγλικών και πληθώρας ξένων γλωσσών τόσο στις οθόνες καταχώρισης, όσο και στις αναφορές.


Έλεγχος διαθεσιμότητας με μια ματιά

  • Άμεση πληροφόρηση για τη διαθεσιμότητα και τη δυναμικότητα του ξενοδοχείου τόσο σε άτομα, όσο και σε δωμάτια, με βάση τις αφίξεις και τις κρατήσεις.
  • Δυνατότητα ελέγχου διαθεσιμότητας του ξενοδοχείου ανά τύπο δωματίου και ανά τύπο συμφωνίας.
  • Παρακολούθηση booking positions για κάθε tour operator.


Αποτελεσματική διαχείριση κρατήσεων

  • Διαχείριση κρατήσεων groups, ιδιωτών, εταιρειών, φιλοξενούμενων, ημιδιαμονής και πρακτορείων με δυνατότητα ελέγχου allotment και commitment ανά πρακτορείο.
  • Δυνατότητα καταχώρισης σε μια κράτησηδιαφορετικών τύπων συμφωνίας και τύπων δωματίων.
  • Online κρατήσεις για μεμονωμένους πελάτες και πρακτορεία με αυτόματη αποστολή επιβεβαίωσης, μέσω internet, μετά την καταχώριση της κράτησης.
  • Άμεση πρόσβαση στο ιστορικό πελατών και γρήγορη αναζήτηση τη στιγμή της κράτησης.
  • Διαχείριση προκαταβολών - έναντι.


Ταχεία υποδοχή πελατών

  • Ολοκληρωμένη εικόνα αναμενόμενων αφίξεων και διαθεσιμότητας δωματίων.
  • Allocation & check in.
  • Μαζικές αφίξεις.


Βελτιωμένη εμπειρία φιλοξενίας

  • Παρακολούθηση αιτημάτων πελατών και αντιμετώπιση αυτών.
  • Παρακολούθηση ιστορικού πελατών και των κινήσεών τους.
  • Παρακολούθηση βλαβών δωματίων και δυνατότητα μαζικής αποκατάστασής τους.
  • Αυτόματη παρακολούθηση housekeeping (οροφοκομία).
  • Παρακολούθηση μετακινήσεων & επιπλέον χρεώσεων.


Παρακολούθηση εκδηλώσεων & δραστηριοτήτων

  • Πλήρης παρακολούθηση των επιπλέον δραστηριοτήτων του ξενοδοχείου, όπως εκδηλώσεις, δεξιώσεις, συνέδρια.
  • Διαχείριση προκαταβολών - έναντι.


Πολιτική τιμών

  • Σύστημα Πρότυπης Κοστολόγησης που προσφέρει άμεση εικόνα κόστους και κέρδους κάθε κράτησης κατά την καταχώρισή της.
  • Ορισμός κόστους ανά τύπο συμφωνίας.
  • Διαχείριση πολλών και διαφορετικών κατηγοριών επισκεπτών (ενήλικες, παιδιά, άτομα με ειδικές ανάγκες κ.λπ.) με δυνατότητα διαφοροποίησης στη χρέωση.


Ολοκληρωμένη οικονομική διαχείριση

  • Ολοκληρωμένη παρακολούθηση χρεώσεων διαμενόντων και επισκεπτών(Διαχείριση Προκαταβολών Κρατήσεων και Χρεώσεων Διαμενόντων, Εκδηλώσεων Ξενοδοχείου & Προκαταβολών τους, Απλογραφικών ή Διπλογραφικών Βιβλίων ξενοδοχείου)
  • Διατήρηση ημερολογίου κινήσεων ημέρας και ταμειακών καταστάσεων.
  • Προσδιορισμός αποτελέσματος εσόδων-εξόδων του ξενοδοχείου σε καθημερινή βάση με το κλείσιμο της ημέρας.
  • Μερισμός & ενοποίηση λογαριασμών.
  • Διάσπαση ή μεταφορά κινήσεων από δωμάτιο σε δωμάτιο.
  • Εκτύπωση παραστατικών είτε με ενσωματωμένο το λογότυπο του ξενοδοχείου, είτε σε προ-εκτυπωμένα παραστατικά.
  • Ηλεκτρονική τιμολόγηση.


Αξιοποίηση πληροφοριών

  • Διαδραστική γραφική απεικόνιση πλάνου κρατήσεων και κατανομής δωματίων.
  • Παρακολούθηση πολλών διαφορετικών περιόδων για κάθε τύπο τιμής.


Πολυεπίπεδη ασφάλεια

  • Απόλυτα αξιόπιστο σύστημα ασφάλειας με ελεγχόμενη πρόσβαση και δυνατότητα αναλυτικής καταγραφής κάθε ενέργειας και κάθε μεταβολής σημαντικών στοιχείων.
  • Επισήμανση λαθών σε 3 επίπεδα για την προστασία από τυχόν λάθη χειρισμού.


Πολλαπλές δυνατότητες διασύνδεσης και επικοινωνίας

  • Σύνδεση με εφαρμογές P.O.S.
  • Σύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο.
  • Αυτόματη επικοινωνία με τα προϊόντα της σειράς Academia Financials της Data Communication για ολοκληρωμένη παρακολούθηση επιχειρήσεων με απλογραφικά ή διπλογραφικά βιβλία.



Λειτουργικές Ενότητες

  • Κρατήσεις-Υποδοχή
  • Ιστορικό Πελατών
  • Δωμάτια
  • Τιμοκατάλογοι
  • Κλείσιμο Ημέρας
  • Main Courante
  • Γενική Λογιστική





Print this page


  powered & developed by PROFILE Business Solutions |   © Data Communication